אופני ספינינג ביתיים – בשגרה או בסגר, בכל מצב!

בשגרה או בסגר, בכל מצב: אופני ספינינג ביתיים

סגירת חדרי הכושר ובוא עוד סגר קורונה אינם סיבות לוותר על שיעורי הספינינג האהובים או לשקוע לאט לאט לשגרה של בטלה, לאות, עלייה במשקל והתדרדרות בבריאותכם.

עם אופני ספינינג ביתיים תוכלו להרים את האנרגיות, להכניס כיף ומרץ לחיים המנומנמים, להזיז ולנער את הגוף ולחיות בריא (וחטוב!) יותר.

 

אם אתם כבר למודי ניסיון עם אופני ספינינג מקצועיים בסטודיו, אז אנחנו לא צריכים לספר לכם בהרחבה על יתרונותיו של אימון זה – על שיפור סיבולת הלב-ריאה, על עיצוב וחיטוב הגוף, על הורדת אחוזי השומן בגוף ושריפת הקלוריות המוגברת, על חיזוק השרירים.

 

אם אתם מנוסים, אתם כבר מכורים. גם לאנרגיות החזקות, האתגר, האינטנסיביות, המרץ, האדרנלין.

 

ואתם גם כבר יודעים שעם כל ה”בלגן” של שיעור ספינינג מקצועי בחדר כושר –

הוראות המדריך, המוזיקה הקצבית, האורות, הרעש של הדיווש המהיר של כל הקבוצה ביחד – כשנכנסים באמת לתוך זה, נכנסים ל”זון”: לשקט פנימי, לריכוז. לא פחות מזה, לאושר.

 

לא הייתם רוצים את כל זה ארוז יחדיו במשלוח היישר הביתה של אופני ספינינג במבצע, כדי להמשיך וליהנות, ולרזות, ולהתחטב, גם בימי סגר קורונה או עבודה מהבית?

אופני ספינינג בבידוד קורונה - שומרים על כושר בכל מצב
אופני ספינינג בבידוד קורונה – שומרים על כושר בכל מצב

 

למה דווקא אופני ספינינג ולא הליכון, למשל, או ריצה בשכונה?

קודם כל, לא חייבים לבחור – אפשר לגוון.

אבל ספינינג אינו דומה להליכון, לאליפטיקל או לסטפר.

האימון על אופניים אלו הרבה יותר אינטנסיבי ומהיר, ומי שהתרגלו לו עשויים להשתעמם מהקצב האטי בהשוואה לאליפטיקלים, הליכונים וכו’.

ריצה באוויר הפתוח עושה נפלאות לגוף, אבל לא מתאימה בכל עיתוי (מזג אוויר שרבי או גשם, למשל), או מחייבת הגעה למקום נוח לריצה (או התמודדות עם הולכי רגל ורמזורים ברחובות העיר).

אופני ספינינג ביתיים מאפשרים להתאמן אימון אירובי אינטנסיבי ולחזק את השרירים וסיבולת הלב-ריאה בעצימות רבה גם בלי לצאת מהבית, במרחב מוגבל.

ורבים כבר עושים זאת – בסדר הקורונה הראשון למשל החליט מאמן בית”ר ירושלים שהדרך לשמור על הכושר האירובי של השחקנים היא באמצעות אופני ספינינג מקצועיים, וארגן להם אימונים עם מדריכה צמודה דרך הזום.

 

איך עושים ספינינג איכותי בבית?

הכל מתחיל כמובן במכשיר עצמו – רכישת אופני ספינינג ביתיים איכותיים.

אלו ממש לא חייבים להיות אותו דגם המשמש אתכם בחדר הכושר, שהרי אופני ספינינג לסטודיו לרוב יקרים יותר כי עליהם להיות עמידים בשעות ארוכות של שימוש על ידי מספר אנשים גדול, מה שלא קורה בסלון הביתי שלכם.

חשוב לרכוש מוצר איכותי, הכולל גם שירות משלוח, הרכבה, אחריות ותיקונים עתידיים.

 

השלב הבא:

הדרכה. אימון עם הדרכה מדרבן, ממקד ומשפר את הביצועים שלכם.

גם אם לא ניתן (או יקר מדי) להזמין מדריך אישי הביתה לשיעור פרטי, אפשר ליהנות מהדרכה וירטואלית:

שיעורי ספינינג ביתיים בזום או דרך אפליקציות שונות – חברת אפל למשל השיקה ממש לאחרונה (ספטמבר 2020) אפליקציית פיטנס עם קורסים בתשלום, והיא ממש לא היחידה בתחום.

אם התאמנתם קודם בסטודיו עם מדריך, אתם יכולים לבדוק מולו או מול חדר הכושר האם יש אפשרות להמשיך את השיעורים בזום.

אולי הסלון הביתי שלכם אינו בדיוק סטודיו מעוצב, והפסקול ברקע מורכב מיותר טלוויזיה פתוחה ופחות מוזיקת טראנס אופנתית, אבל עם הדגם הנכון של אופני ספינינג ביתיים והגישה הנכונה, תגיעו ל”זון” שלכם, למצב רוח המרומם ולגוף החטוב והבריא גם בלי לצאת מהבית.

המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527