אליפטיקל עם גלגל תנופה קדמי במבצע

אליפטיקל מקצועי עם גלגל תנופה קדמי
אליפטיקל ביתי עם גלגל תנופה קדמי
אליפטיקל ביתי עם גלגל תנופה קדמי

האליפטיקלים  הראשונים יוצרו בשנת 1995 ע”י חברת PRECOR עם גלגל תנופה אחורי ונחשבו בזמנו לשיא הטכנולוגיה. מאז התקדמה הטכנולוגיה, וחברות הכושר מהמתקדמות בעולם כגון NAUTILUS, METRIX, SCHWIN, NORDITRACK, ,IMPETUS, PROFORM הבינו את היתרונות בשימוש בגלגל תנופה קדמי לגוף האדם ועשו צעד ענק קדימה בהתפתחות הטכנולוגית של האליפטיקלים. בכל חדרי הכושר בעולם, הרוב המוחלט של האליפטיקלים מצויידים בגלגל תנופה קדמי על מנת ליצור חווית אימון מקסימאלית עבור המשתמש.

 

היתרונות בשימוש בגלגל תנופה קדמי

  • תחושה טבעית יותר. חיקוי מושלם לתנועת הליכה/ריצה טבעיים.
  • שימוש בצעד מקסימאלי תוך כדי פעולה חלקה ושקטה.
  • צעד פסיעה מותאם לכולם – מתאמן בגובה 2 מטרים ועד לאנשים נמוכים מבלי צורך להתכופף לצג ולשנות את היציבה בזמן ההליכה.
  • גלגל תנופה קדמי מותאם לעבודה הטבעית של שרירי הגוף התחתון.
  • הדוושות מותאמות בזוית המדויקת ביותר לתנועה חלקה וטבעית של גוף האדם.
  • גלגלות כפולות נעות על מסילה של גלגל התנופה הקדמי. עיצוב הבסיס ומשקל המכשיר גורמים ליציבות מקסימאלית של האליפטיקל, דבר הבא גם לידי ביטוי בעבודה חלקה ומאוד שקטה של המכשיר.
  • עלייה וירידה מהמכשיר קרובים לקרקע ולכן המכשיר מאוד בטיחותי. מתאים גם לאנשים המשתמשים באליפטיקל עם גלגל תנופה קדמי לצורכי שיקום.
  • הרווח בין הרגליים מאוד קטן לעומת פיסוק גדול באליפטיקלים עם גלגל תנופה אחורי. המרווח הצר בין הדוושות הנקרא גורם “Q FACTOR” נוח יותר למתאמנים ולכן מרגיש כמו הליכה טבעית בזמן הדיווש.

 

אליפטיקל מקצועי עם גלגל תנופה קדמי
אליפטיקל מקצועי עם גלגל תנופה קדמי

בסופו של דבר, העדפת המשתמש תנבע מהתחושה האישית שלו על המכשיר, מה הכי מתאים לו, ולכן חשוב להתנסות גם במכשיר עם גלגל תנופה קדמי שהוא שיא ההתקדמות הטכנולוגית, המילה האחרונה בתחום האליפטיקלים.

מאחר ופיתוח זה בתחום הביתי הינו די חדש, הדעה הרווחת עדיין היא כי היתרון הינו לאליפטיקל עם גלגל תנופה אחורי, אך לאחר התנסות באליפטיקל עם גלגל תנופה קדמי המתאמן יחוש בהבדל באימון בין שני סוגי הגלגלים וידע טוב יותר לבחור בעצמו לאחר התנסות מה הכי מתאים לו.

מידע נוסף על איך לבחור אליפטיקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527