כמה עולה אליפטיקל?

כמה עולה אליפטיקל?

מזל טוב, הגעתם להחלטה: ״אני הולך לרכוש אליפטיקל״ כל הכבוד, זהו באמת אחד השלבים שיעזרו לכם לחיות אורח חיים בריא יותר. אתם בדיוק עושים את כל הסידורים, מצאתם את המקום המושלם לשים בו את האליפטיקל כדי שלא יתפוס יותר מדי מקום אבל כן מכוון בדיוק למסך הטלוויזיה או לחלוטין אתם מנהלים ועד בית ובתור החלטה משותפת החלטתם שאתם מקימים חדר כושר משלכם לרווחת כל הדיירים בבניין. נהדר, אבל כעת חשוב לשאול את השאלה הלגיטימית של: כמה בעצם יעלה לנו לרכוש אליפטיקל איכותי?

 

 


להבין מה בדיוק אתם מחפשים באליפטיקל

מחירי אליפטיקלים משתנים ממכשיר למכשיר ולכן יש צורך להבין ולהבדיל בין הסוגים. ישנם מספר אלמנטים אשר משפיעים על המחירים כגון:

  • איזה סוג של התנגדות יש במכשיר, האם היא מגנטית או חשמלית?
  • האם מערכת הבלימה היא מגנטית?
  • כמה תוכניות אימון שונות ומגוונות יש במכשיר והאם הוא מותאם למטרות העל שלכם?
  • מהו גודל גלגל התנופה של האליפטיקל?
  • האם אורך הפסיעה של המכשיר אכן מתאים לגובהו של המתאמן?

כל האלמנטים הנ״ל משפיעים מאוד על המחיר של האליפטיקל ולכן מומלץ מאוד לחקור את הצרכים שלכם. תוכלו לקבל יותר מידע מפורט יותר במאמר שלנו : איך לבחור אליפטיקל?

השוואת מחירי אליפטיקל

מחירי אליפטיקל ביתי


הטווח מחירים של אליפטיקלים ביתיים הוא מאוד רחב, זאת בעיקר מכיוון שהטווח היכולות שלו משתנה בהתאם למחיר. שוב אנו ממליצים בחום ללמוד על הצרכים שלכם לפני הרכישה אך מיותר לציין שלפניכם מכונות אשר נועדו לאימון אירובי ביתי ברמה הגבוהה ביותר:

 

המלאי אזל

מבצעי החודש בספורטל

אליפטיקל ביתי חשמלי B-CORE 95E

4,990

מחירי אליפטיקל מקצועי לחדר כושר

מבחינת אליפטיקלים מקצועיים לחדרי כושר בעלי עמידות גבוהה במיוחד ניתן למצוא מכשירים בטווחים הנ״ל:

לסיכום

ברגע שבחרתם לרכוש אליפטיקל אתם אכן יכולים למצוא את עצמכם עומדים מול בחירה לא קלה ואף מבלבלת, ישנם כל כך הרבה אפשרויות ולא תמיד ניתן לדעת מראש מה יהיו הצרכים שלכם בעתיד. אנחנו בספורטל נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם עצה ותמיכה שתעזור לכם להגיע להחלטה טובה ומשתלמת ביותר עבורכם.

2 תגובות על “כמה עולה אליפטיקל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527