כמה עולים אופני כושר?

כמה עולים אופני כושר?

אופני הכושר תמיד נתפסו ככלי אירובי יעיל המשרת מגוון רחב של אנשים למטרות כושר ושריפת שומנים. זהו כלי נהדר אשר לא תופס יותר מדי מקום בבית ומאפשר למתאמן לחוות אימון אינטנסיבי או כנגד, אימון רגוע מול הטלוויזיה. 

 

אופני כושר ככלי שיקומי יעיל עבור מטרות רפואיות

חשוב להדגיש שאופני הכושר לא נועדו רק לספורטאים או חובבי רכיבה אלא גם למגוון עצום של אנשים אשר להם האופניים יכולים להוות אופציה נהדרת עבור הבעיות הרפואיות שלהם. אנו עדים למקרים רבים בהם אורטופדים מקצועיים מפנים חולים לרכוש אופני כושר אשר יכולים לסייע להם במגוון מקרים רפואיים כגון בעיות ברכיים, חיזוק השרירים בכף הרגל ואפילו לסייע בשיקום לאחר הניתוח. חשוב להדגיש שיש צורך בחוות דעת של הרופא המטפל כדי להבין האם אימון מסוג זה באמת מתאים למטופל.

 

סיבה נוספת ומוכרת לרכישת אופני כושר היא העובדה שזהו כלי אירובי מאוד יעיל לשריפת שומנים עבור אנשים עם בעיות עודף משקל. זהו פתרון יעיל ונוח מכיוון שלחלק מאותם האינדיבידואלים ישנה בעיה עם אימון אירובי הכולל בתוכו הליכה וזאת מכיוון שהדם לא זורם בצורה תקינה בכפות הרגליים שלהם. לכן, אופני הכושר יתנו מענה אירובי יעיל הכולל בתוכו אימון אינטנסיבי וכך יוכל לסייע בתהליך שריפת השומנים.

ֿ

למה לקנות אופני כושר ולא אופניים רגילים למטרות אימון אירובי?

האופניים ככלי הזכור לרובנו לטובה מהילדות

אף על פי שיש הבדל משמעותי בין האופניים הרגילים לבין אופני כושר שאנו נמצא במכון כושר הקרוב לביתנו, פעולת הרכיבה עדיין נתפסת לרוב ברוחנו כפעילות גופנית נעימה הזכורה לנו עוד מהילדות וכמו כן, זאת דרך טובה לשרוף שומנים ולשמור על גוף חטוב ובריא. יש הזוכרים את האופניים ככלי התחבורה הראשון שלהם ולכן ניתן לנחש די בקלות שלמכשירי כושר נוספים כגון האליפטיקל יהיה מאוד קשה להתחרות ברגש הראשוני הזה. בנוסף, בעקבות העלייה במודעות לפעילות הגופנית כצורך בסיסי בשנים האחרונות, אופני הכושר הביתיים הפסיקו להיחשב כמוצר אקסקלוסיבי בשוק הישראלי וכעת ניתן לראות אותם בבתים רבים בישראל. מכך אפשר ללמוד שגם אם זה נובע ממניע רגשי או כנגד מהאימון היעיל שהן מעניקות למתאמן, קל יותר לשכנע אותנו להתחיל להתאמן דווקא בעזרת אופני כושר.

 

אימון אירובי על אופני רכיבה

בתיאוריה, נסיעת אופניים בחוץ יכולה להוות אימון אירובי מצויין. בפועל, אלמנטים רבים יכולים להרוס את המטרה העיקרית שלנו, אימון סיבולת לב-ריאה ושריפת שומנים. אנו נצא החוצה באווירה חיובית ונתחיל לפדל אבל אז נמצא את עצמנו עומדים ברמזורים, מפחידים סבתות על המדרכה, מפחדים ממכוניות בכביש. חשוב להבין שכדי לייצר אימון אירובי אמיתי מנסיעת אופניים צריך לייצר מצב ממושך ואינטנסיבי של נסיעה מפוקחת העובדת על סיבולת לב ריאה של הרוכב. לכן, עם כל הרומנטיקה שבדבר אפשר להבין בקלות שרוב הדרכים בישראל לא באמת מתאימות לאימון שכזה. כמו כן, אין שום גבורה באימון אירובי בחום יולי-אוגוסט בצהריי היום או לחלופין, להחליק בגשם באמצע פברואר ולחזור הביתה רטוב ומצונן. לכן, עם כל הצער שבדבר, רכיבה על אופניים בחוץ היא פעילות מאוד מבורכת, מהנה וספורטיבית אך בנסיבות אורבניות היא אינה יכולה להחליף את היעילות של אימון מבוקר על אופני כושר.

 

אז כמה עולים אופני כושר?

מה המחיר של אופני כושר ביתיים?

אופני כושר ביתיים מאופיינים ביכולת ההתאמה שלהם למתאמן הביתי, כמו כן, אופניים אלו יגיע במחיר אטרקטיבי ונוח יותר. למידע נוסף על איך לבחור אופני כושר?

כמה עולים אופני ספינינג?

ספינינג היא כבר מזמן לא תופעה חולפת ויש אנשים שמעדיפים את האימון שלהם דווקא על אופני ספינינג.

קראו עוד על: מה ההבדל בין אופני ספינינג לאופני כושר?
ועל: איך לבחור אופני ספינינג?

כמה עולה לקנות אופני כושר מקצועיים?

אופני כושר מקצועיים לא חייבים להיות רק למכוני כושר. ייתכן ותרצו להשקיע במכשיר מתקדם יותר בעל אפשרויות רבות יותר או שפשוט תרצו לקחת את החוויה של המכון אליכם הביתה.

אופניים רפואיים שיקומיים

ישנם אנשים רבים אשר אימון בעזרת אופניים שיקומיים רפואיים מחזיר אותם לשגרה.

2 תגובות על “כמה עולים אופני כושר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527