אופני כושר ואופני ספינינג, מה ההבדלים? דגמים במבצע

אופני כושר הם אחד המכשירים הראשונים בהם נתקלים אנשים המחליטים לשנות את חייהם ולהיכנס לכושר. אפשר לראות שורות על גבי שורות שלהם בכל מכון ובכל עיר. יש כאלו שהולכים למכון ולמזלם יש להם מדריך מוסמך אשר יוכל לתת להם את ההסבר הנכון וההכוונה על איזה סוג מכשיר כדאי להם להשקיע את זמן האימון שלהם. בניגוד לאימון אירובי במקום מסודר ישנם אנשים שמכוני כושר המוניים פחות מדברים אליהם או שפשוט אין להם זמן. עבורם אופני כושר ביתיים יכולים להיות פתרון נהדר. לכן חשוב להשקיע מעט זמן ולהבין את ההבדלים בין אופני כושר קלאסיים לבין אופני ספינינג.

מה המשותף בין כל סוגי אופני הכושר

בין אם את או אתה מתאמן ברכיבה על אופני ספינינג, אופני כושר, או אפילו אופני כושר עם משענת גב אתה זוכה לאימון סיבולת לב ריאה תוך כדי עבודה על שרירי פלג גוף תחתון. האימון מכוון בעיקר לשריר הירך הארבע ראשי, שרירי מיתר הברךשרירי כופפי הירך ושרירי העכוז. שימוש נכון בכל סוגי אופני הכושר יכולים לסייע בשמירה על הבריאות, סיבולת לב ריאה וירידה במשקל

אופני ספינינג

המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪5,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪3,990.
קנה עכשיו

 

SB700-3-fuel אופני ספינינג

ספינינגלרכב לבד או בקבוצה כמו מקצוען

הדבר הכי חשוב שאפשר לומר על אופני ספינינג זה שהם נוצרו בכדי לדמות רכיבת כביש עם אופני מרוץ. הרכיבה מתבצעת בעמידה או בישיבה תוך כדי הישענות קדימה. רכיבה אינטנסיבית זו המדמה מירוץ אופניים עוזרת מאוד בעבודה על השרירים של הפלג גוף תחתון. כמו שנאמר קודם מכיוון שהאופני ספינינג נוצרו בכדי לדמות רכיבה בחוץ ישנו גלגל תנופה בעלי משקלים משתנים. הבלימה מתחלקת ל3 סוגים: רפידת עור, רפידת בד או בלימה מגנטית. רצוי לציין שישנה מגמה של חוגים ושיעורים במכוני כושר לרכיבת ספינינג. הטרנד נהיה מאוד אופנתי בשנים האחרונות. במהלך האימון יש מאמן המדרבן את המתאמנים לרכב והכל נעשה עם מוזיקה אינטנסיבית ברקע. חשוב לציין שהקצב של האימון עם אופני ספינינג מקצועיות יכול להיות אינטנסיבי מדי עבור מתאמנים מתחילים לכן חשוב להבין, להתנסות ולהתייעץ עם בעל מקצוע.

אופני כושר לסיבולת לב-ריאה

אופני כושר ניצבייםישיבה ישירה

אופני כושר קלאסיים בנויים בצורה המדמה יותר אופניים יום יומיים בהם הישיבה היא ישרה או בהישענות קדימה תוך החזקת הכידון. השליטה באופניים נעשית לרוב על ידי צג דיגיטלי חכם וידידותי אשר מאפשר לרוכב לבחור את רמת ההתנגדות. המחשוב מאפשר לבחור מסלולי אימון המתאימים את עצמם לתכנית האימונים של המתאמן.

דבר נוסף חשוב שיש ברוב אופני הכושר החשמליים זה צג לקצב לב. מכיוון שהאימון על האופניים נועד בעצם להעלות את דופק הלב חשוב שהמתאמן יוכל לראות באופן רציף את מצב הדופק שלו. פעולה זאת נעשית לרוב על ידי נקודות אחיזה מיוחדות בכידון של האופנייםבניגוד לאופני ספינינג אופני כושר יכולים לתת מענה לאנשים אשר קשה להם להתמודד עם האינטנסיביות של הספינינג ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחה לפני הרכישה. הישיבה על הכיסא נוחה יותר וישנם כאלו הצופים בטלוויזיה תוך כדי האימון. 

 

אופני כושר בלי משענת

המחיר המקורי היה: ₪5,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪3,990.
קנה עכשיו
1,990
קנה עכשיו
1,300
קנה עכשיו

 

 

אופני כושר עם משענת גב

אופציה נוספת בקטגוריית האופני כושר היא אופני כושר עם משענת גב המאפשרת הפחתת העומס על הגב. המשענת מומלצת לאנשים עם מוגבלויות מסוימות וכאלו אשר סובלים מבעיות גב אשר מגבילות את היכולת להתאמן על אופני הכושר הניצביים והספינינג. בדיוק כמו שברוב הדגמים של האופני כושר הקלאסיים המתאמן יקבל צג המציג מידע חשוב כגון זמן האימון, ״המסלול״, דופק הלב, שריפת קלוריות ועוד.

BIOCOR 95R אופני כושר חשמליים עם משענת גב

 

אופני כושר עם משענת

-8%
המחיר המקורי היה: ₪4,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪4,490.
קנה עכשיו
המחיר המקורי היה: ₪2,690.המחיר הנוכחי הוא: ₪2,390.
קנה עכשיו
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

 

 

לסיכום

זה בהחלט חשוב להבין את ההבדלים בין סוגי אופני הכושר, במיוחד לאור העובדה שעבור חלק מהאנשים השינויים עלולים להיות קריטיים מאוד ביחס למצב הרפואי והיכולת הפיזית. ההמלצה הטובה ביותר היא כמובן לפנות לאנשי מקצוע כגון מאמני כושר ופיזיותרפיסטים וכל גורם אשר יכול לכוון את המתאמן אל הדרך האופטימלית ביותר עבורו והכי חשוב זה שיהיה לכולנו אימון נעים, מהנה ופרודוקטיבי.

המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527