ציוד למאמני כושר פרטיים והדרך לשיווק עצמי

איך מדריכי כושר ומאמנים פרטיים יכולים לשווק את עצמם נכון בעזרת מכשור מקצועי

עברתם את מבחני ההסמכה למאמני כושר וקיבלתם את התעודה המקצועית שלכם, עכשיו הגיע הזמן להתחיל להתאמן, אבל רגע,

אף אחד לא סיפר לכם שכדי להיות מדריכי כושר אתם צריכים לדעת גם לשווק את העסק שלכם.

 

שיווק העסק הוא אולי אחד הקשיים שעמם מתמודד כל מאמן כושר מתחיל, מכיוון שההסמכה של מאמני כושר ממש לא מבהירה דבר בנושא שיווק עסקים, ומן הסתם, אף אחד לא מלמד מדריכי כושר כיצד מגיעים אל קהל היעד ומשכנעים אותו שכדאי להגיע להתאמן דווקא אצלם. כמו כן, מרבית המאמנים פונים לתחום מתוך אהבה לספורט או מתוך התשוקה לעזור לאחרים לחולל שינוי חיובי בחייהם, אך בין אימוני כושר לשיווק יש עולם ומלואו.

 

אז איך עושים זאת נכון?

עולם השיווק הוא מאוד רחב, וקצרה היריעה מלפרוס את כל אפיקי השיווק שמתאימים למאמני כושר לבניית קהל לקוחות אמין שמתמיד בשגרת אימונים יחד עם מאמן פרטי או להרחבת כמות המתאמנים של עסק קיים.

עם זאת, בחרנו לספר לכם איך תוכלו לשווק את עצמכם כמאמנים וכמדריכי כושר באמצעות מכשור מקצועי.

 

אנחנו הולכים לגלות לכם 3 מהשיטות המצליחות ביותר של מאמני הכושר המצליחים ביותר בארץ:

חלקם התנסו בכל השיטות הללו בגלגולים שונים בחייהם המקצועיים, ואילו אחרים אימצו רק אחת או שתיים מהן, אך כמו בכל עסק, שיווק הוא בדיוק הדבר שמניע את גלגלי השיניים, ובמיוחד בתחילת הדרך, אז הגיע הזמן לקפוץ אל המים. מוכנים?

מאמן כושר אישי שלא מכירים אותו לא יוכל להתפתח עסקית
מאמן כושר אישי שלא מכירים אותו לא יוכל להתפתח עסקית

 

רגע לפני

שיווק העסק באמצעות מכשור מקצועי דורש מכם לבחון עם אילו סוגי מכשירים אתם מעוניינים לשווק את עצמכם – בחירת המכשירים שמתאימים לסוגי האימון שאתם מציעים,

בחירת חברות אמינות, מקצועיות ובעלות מוניטין שמייצרות מיכשור מקצועי מוביל ועוד.

פרט לכך, עליכם לבחון מהי המטרה שלשמה אתם משווקים את העסק- האם אתם מעוניינים במתאמנים חדשים? בבניית מוניטין מקצועי וכדו’.

על סמך השיקולים הללו תוכלו לבחון אילו מהשיטות הבאות יהיו יעילות עבורכם.

 

פרסום בזירה הדיגיטלית למאמני כושר – אם אתה לא שם, אתה לא קיים

בשנת 2020 הסיכויים של מאמן כושר שלא מתפעל חשבונות אינסטגרם ופייסבוק פעילים להצליח שואף כמעט לאפס, מכיוון שכל הלקוחות שלכם נמצאים בדיוק שם.

ונספר לכם סוד קטן, הם מחפשים אתכם, ומחכים שתספרו להם כמה כדאי להם לתת לכם צ’אנס.

אך לצלם את עצמכם יפים וחטובים בבגדי כושר זה לא מספיק, ומכיוון שעוד לא צברתם מספיק מתאמנים, קשה מאוד לייצר תוצרים אותנטיים שיהיו מספיק אמינים כדי להביא אליכם תנועה של מתאמנים לסטודיו.

השימוש במכשור מקצועי יעזור לכם לבנות תדמית, לייצר סקרנות ולבנות אמון בקרב הקהל שלכם.

בעזרת צלם מקצועי, שמתמחה בצילומי תדמית למאמני כושר, תוכלו לייצר גלריית תמונות, בה תשתמשו לצורך שיווק האימונים שאתם מציעים לקהל הלקוחות שלכם.

לצד התמונות הללו תוכלו לפרט את סוג האימון, את הליווי האישי ואת מה שמבדל אתכם מהמתחרים, וכך ליצור לעצמכם תדמית מקצועית בתחום עיסוקכם.

אך הזירה החברתית, והדיגיטלית בפרט, חובבת במיוחד סרטוני וידאו.

בעזרת צלם שמתמחה בצילומי כושר ותדמית למאמנים תוכלו לייצר מגוון סרטונים שבאמצעותם אתם מדריכים את המתאמנים כיצד להתאמן בצורה נכונה ובטוחה, תוכלו להציע סטים לאימון עצמי וכדו’.

פרט לכך תוכלו לייצר סרטונים שעורכים השוואות בין מכשירי כושר של חברות שונות או המלצות על מכשירי הכושר המועדפים עליכם ולהפוך להיות קובעי דעה ברשת.

 

עוד לא השתכנעתם שזה כדאי?

צילום סרטונים קצת מרתיע אתכם?

זכרו שההצלחה שלכם תלויה במידת החשיפה שלכם לקהלי היעד שלכם, ודרך המסך אתם יכולים להגיע אליהם בקלות.

הרגלי השימוש שלנו במכשירים הסלולריים משתנים בכל עת, וכיום יותר ויותר גולשים מעדיפים לצרוך תוכן (גם תוכן שיווקי ופרסומי) באמצעות סרטונים,

שמקודמים למקומות מאוד גבוהים במנועי החיפוש בגלל שזה התוכן שהקהל אוהב לצרוך. יוטיוב היא הזירה הכי לוהטת כשמדובר בסרטונים, וכל איש מקצוע שמייצר סרטוני תדמית, דיעה או הדרכה פשוט חייב להיות שם.

אך חשוב לדעת, שכדי להפיק את המיטב מהסרטונים שאתם מצלמים, עליכם לפרסם סרטון ברשתות החברתיות באופן נפרד, מכיוון שפרסום קישור של סרטון מחשבון היוטיוב יפגע בחשיפה של הסרטון בפייסבוק או באינסטגרם.

 

אם אתם יותר בקטע של מערכות יחסים בינאישיות – לכו על תחום המכירות

תראו, בניית עסק היא תהליך שאורך זמן, ועד שתבנו מספיק קבוצות אימון או שתמלאו את היומן במתאמנים קבועים, תוכלו ליצור שיתופי פעולה עם החברות שמספקות את המכשור המקצועי.

 

מה זה אומר?

שאתם תהפכו להיות הנציגים שלהם מול הלקוח, ותגיעו להדריך ולסייע בתפעול ראשוני של המכשיר במוסדות, בבתים הפרטיים, במכוני הכושר וכו’.

השיטה הזו מדלגת על שלב אחד בשיווק השירות שלכם, מכיוון שהיא מציגה אתכם מלכתחילה כאנשי מקצוע וכנציגים של חברות מקצועיות, אמינות ובעלות מוניטין.

כך אתם למעשה מגיעים אל קהל הלקוחות של החברה שעמה אתם משתפים פעולה במטרה לשווק את עצמכם באופן ישיר ובלתי אמצעי.

אל תשכחו להשאיר כרטיס ביקור בתום ההדרכה.

 

אימון אישי הוא דרך מעולה ליצירת קשרים ופה לאוזן חיובי
אימון אישי הוא דרך מעולה ליצירת קשרים ופה לאוזן חיובי

נצלו את האימונים האישיים שלכם בחדר הכושר

סביר להניח שגם אתם מגיעים באופן תדיר לחדר הכושר.

במסגרת האימונים תוכלו ליצור קשרים עם מתאמני נוספים, ללמד אותם כיצד מתאמנים על המכשירים שבחדר הכושר באופן בטוח ונכון ולהציע להם את השירותים שאתם מציעים לקהל המתאמנים שלכם.

קשה לכם ליצור אינטראקציה עם אנשים שאינכם מכירים? קחו אתכם חבר לחדר הכושר, ואמנו אותו על המכשירים השונים.

תיווכחו לדעת מהר מאוד שקומץ מתאמנים יבוא וישאל אתכם שאלות ויבקש לקבל מכם ידע מקצועי לטובת האימון שלהם.

זו בדיוק הנקודה שבה אתם תהיו הכי אדיבים ותספרו להם שזה אימון אישי עם מתאמן, ותשמחו לתת גם להם אימון עם הדרכה אישית ועצות שמתאימות לכל אחד באופן אישי.

וודאו שהם חוברים אליכם דרך הרשת החברתית ותנו סלפי לחשבון האינסטגרם שלהם, כך תרוויחו 2 ציפורים במכה אחת.

 

שיווק דורש מכם לצאת מאזור הנוחות

השיטה שבה תבחרו לא תהיה טובה יותר או פחות מאחרת, אך חשוב לדעת שאם השיווק זר לכם, סביר להניח שהוא יאלץ אתכם לצאת מאזור הנוחות.

אף על פי שזה תמיד מלווה בקשיים והתנגדויות, יציאה מאזור הנוחות לצורך שיווק העסק שלכם תגרום לכם להתפתח ולגדול גם כמאמני כושר וגם כבעלי עסק.

 

החלק הכיפי מתחיל כשמגלים שמאמצי השיווק הניבו פירות.

ברגע שלקוח ירים אליכם צלצול או שחברה מהרשת החברתית תספר לכם שהיא חייבת לבוא לאימון תבינו שאתם בדרך הנכונה.

זכרו, שמאמצי השיווק שלכם דורשים התמדה ועקביות, וגם אם קשה לכם לראות את התוצאות בטווח הקצר המשיכו להתמיד במאמציכם, כי המטרה שלכם היא לרוץ מרתון ולא ריצת 100 מטר.

יתכן שיהיו לכם משוכות בדרך, אבל כמו באימון כושר, הנצחון האמתי הוא הנצחון שבראש.

שמירה על עקביות, התמדה ופיתוח כושר סיבולת גבוה הוא חלק מהעניין, והחלק היפה כאן הוא שעם זה אתם לגמרי יכולים להתחבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527