הליכון שיקומי למבוגרים ולילדים

הליכון שיקומי עבור מבוגרים וילדים בעלי מוגבליות

הליכון שיקומי מדגם SPIRIT LCT80 עם מהירות התחלתית של 0.3 קמ”ש מומלץ למבוגרים הדורשים שיקום, זאת לעומת  הליכונים רגילים המתחילים במהירות של 1.0 קמ”ש.

למי מתאים הליכון שיקומי

המהירות ההתחלתית של ההליכון היא קריטית עבור אנשים עם מוגבלויות ברגליים, אשר מתקשים בדריכה, פסיעה, או הפעלת כף הרגל. ילדים קטנים אשר חייבים לשפר את הדריכה או הפסיעה, או הסובלים מבעיות במנח כף הרגל, גם להם חשובה מאוד המהירות ההתחלתית הנמוכה אשר קיימת רק בהליכון שיקומי.

רופאים ממליצים לאוכלוסייה עם מוגבלויות על הליכה, או צעידה בעזרת הזזת הגפיים + כפות הרגליים על מנת להזרים דם לאזורים אלו על מנת שלא יתנוונו. אנשים אחרי שבץ אשר מתקשים מאוד בהליכה יכולים ללכת בעזרת הליכון זה בזכות המהירות ההתחלתית הנמוכה.  הליכון זה מאוד מומלץ עבור אנשים עם בעיות ביציבה או אנשים הסובלים מוורטיגו. מכשיר זה עוזר בשיקום, מאוד קל ונוח לתפעול, וגם המחיר מצוין.

הליכון שיקומי לעומת הליכון רגיל

הליכוני כושר סטנדרטים מצוידים בידיות אחיזה קצרות במיוחד (35-38 ס”מ), לעומתם הליכון שיקומי  וגם סטפר שיקומי מצויידים בידיות ארגונומיות, ארוכות במיוחד, (110 ס”מ).  דבר זה מאפשר למטופל להניח את הידיים במקום הנוח לו בעת ההליכה.  בנוסף, ידית ארוכה מקנה תחושת ביטחון מרבי למטופל. ישנם מטופלים  הסובלים מסחרחורות או מחוסר איזון או שיווי משקל לקוי. הידיות הארוכות תומכות ועוזרות למתאמן להתגבר על הבעיות הללו. ישנה תוספת נמוכה לידית, 50 ס”מ מקרש הדריכה, דבר המאפשר גם לילדים מאוד קטנים להגיע לידית ולאחוז בה. בהליכונים רגילים אין אפשרות כזו מאחר והידיות מאוד גבוהות, בערך 93 ס”מ מקרש הדריכה, וילדים לא מסוגלים להגיע ולאחוז בהם.

הידיות הארוכות מאפשרות גם למתאמן (המטופל) וגם למטפל/משגיח לעלות על ההליכון ולתמוך בזמן האימון במתאמן. לחצני החירום הממוקמים בידיות מאפשרים למתאמן/מטופל ללחוץ על הלחצן מבלי להרים את היד ולהזיזה לכיוון הצג לפנים לעבר כפתור העצור, אפשרות כזו קיימת אך ורק בהליכונים שיקומיים. בהליכונים רגילים יש את מפסק הביטחון הממוקם במרכז הצג מלפנים אך דורש להרים את היד מידית האחיזה ולהזיזה לפנים. דבר זה לא תמיד אפשרי או קל לביצוע עבור המתאמן/מטופל.

איכות ובטיחות הליכון שיקומי

בהליכון השיקומי הזה יש אמצעי בטחון כפולים – גם לחצני החירום וגם מפסק בטחון. ההליכון השיקומי מאוד חזק, מאסיבי ובטיחותי. קהל הלקוחות אשר רכש אותו מאוד מגוון – בתי אבות (לדוגמא המבריא בכפר סבא), מרכזי שיקום (לדוגמא מרכז יום טיפולי בת-ים, אלוין ישראל בירושלים).

הליכון כושר שיקומי
הליכון כושר שיקומי
המלאי אזל
7,990
המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו
0733752527