הקמת חדר כושר ביתי

חדר כושר ביתי

חדר כושר בבית: מה עושים כשאין מקום למכשירים?

מידי שנה אלפי ישראלים בוחרים לעשות חדר כושר משלהם בבית. הבית הוא הפינה החמימה שלנו ולא תמיד מתחשק לנו ללכת לבלות בחדר כושר לאחר יום עבודה, מה גם שנתונים רבים מראים כי אנשים רבים נרשמים לחדר כושר וממעטים לבקר בו. חדר כושר בבית יכול לדרבן אתכם לעשות יותר ספורט, שהרי במקום לרבוץ על הספה ולראות טלוויזיה, פשוט תוכלו לעשות כושר תוך כדי, נשמע מעניין? אז בואו נראה איך עושים את זה, ועל מה כדאי לשים דגש.

 

זה רק נשמע יקר

תתפלאו לשמוע, אבל אתם לא צריכים לשחרר תכנית חיסכון או לקחת הלוואה כדי לעשות לכם חדר כושר אישי בבית. מכשיר כושר טוב כדוגמת הליכון, אליפטיקלים או אופני כושר יעלו לכם בין 1000 – 4000 ₪ (בערך). מובן שזה תלוי בסוג המכשיר, הדגם והפונקציות שלו. רק כדי לסבר את האוזן, דמי מנוי לחדר כושר יעלו לכם יותר מהמכשיר, כך שיישאר לכם עודף לרכוש אביזרים משלימים לאימון כוח.

ציוד כושר מומלץ לחדר כושר ביתי

 

מהן האופציות מבחינת מכשירים ביתיים?

אופני כושר בסלון
אופני כושר בסלון יכולים להראות טוב

ישנם שלושה מכשירי כושר פופולריים עבור פעילות אירובית ביתית: אופני כושר לבית, הליכון ואליפטיקל. בואו נראה מה הכי מתאים לכם:  

אופני כושר – מאפשרים לכם לדווש בבית מול הטלוויזיה מבלי לצאת מהבית. רכיבה על אופני כושר שורפת שומנים רבים, מנקה רעלים מהגוף, משפרת סיבולת לב ריאה ובונה מסת שריר. יש לא מעט סוגי אופני כושר, חלקם עם משענת, בלי משענת, מגנטים או חשמליים, בעלי צג דיגיטלי משוכלל ובעלי מגוון רב של פונקציות. עבודה על אופניים מחזקת את רצועות הברכיים, מגדילה טווח תנועה של ירך ותסייע לכם להוריד במשקל.

הליכון כושר – ההליכון הוא מכשיר מבוקש ביותר בקרב המתאמנים הביתיים המאפשר לכם לדמות הליכה בחוץ תוך שמירה מרבית על הברכיים והגב התחתון בעזרת בולמים משוכללים. השימוש בהליכון חשמלי מאפשר לכם לשפר מערכת סיבולת לב ריאה, לשרוף קלוריות ולבחור את רמת הקושי, הן מבחינת שיפוע והן מבחינת קצב הריצה או ההליכה. יש לא מעט סוגי הליכונים ולכל אחד יתרונות משלו. על מנת לעשות את הבחירה המתאימה ביותר תוכלו להתייעץ עם מומחים בתחום שיוכלו להתאים עבורכם את ההליכון בהתאמה אישית.

אליפטיקל – הינו מכשיר אירובי הגורם לעבודה חזקה על שרירי הארבע והדו ראשי, כמו גם על שרירי הישבן (בדיווש לאחור). בעזרת האליפטיקל ניתן לשרוף קלוריות ולחטב את הגוף. למעשה, אליפטיקל מדמה עליה וירידה במדרגות על ידי תנועה רציפה. תנועת העבודה באליפטי קל הינה בצורת אליפסה אשר מונעת לחץ ישיר על הברכיים בזמן האימון. ישנם שלושה סוגים מרכזיים של אליפטיקלים: מגנטיים, חשמליים ואלקטרו מגנטיים. חשוב לבחור את האליפטיקל המתאים לכם ביותר על פי גובה, אורך צעד הפסיעה וכמות המשתמשים בבית.

 

ספת בטן
ספת בטן מתקפלת

אין לכם מקום בבית? יש מגוון פתרונות יצירתיים!

טוב בואו נהיה ריאליים, לא לכל אחד יש חדר פנוי בבית כדי לעשות ממנו חדר כושר אישי, אבל תתפלאו לשמוע שגם בדירת חדר וחצי תוכלו לארגן פינת כושר קסומה. איך? תוכלו לרכוש הליכון מתקפל או אופני כושר ללא משענת גב שממדיו קטנים. גם לאביזרים יש פתרון נהדר, פשוט תוכלו לתלות אותם על קיר נסתר או לאחסן אותם במגירות. רוב האביזרים לא תופסים מקום רב, כדוגמת משקולות, כפפות, מוטות לשכיבת שמיכה או ספת בטן.

 

לסיום, היכן כדאי להציב את מכשירי הכושר?

מכשירי כושר ביתיים נוצרו כדי שתוכלו להתאמן מבלי לצאת מהבית ולכן יש לזכור שהם תופסים מקום בדירה ומתפקדים כרהיטים לכל דבר. לכן, מומלץ להציב את מכשירי הכושר במיקום בולט לעין, כאשר העדיפות היא למקם אותם מול הטלוויזיה, כך במקום לרבוץ על הספה תקומו ותעשו טוב לגוף שלכם ותפנקו אותו באימון טוב.

חדר כושר ביתי יאפשר לכם להתמודד עם התירוצים והדחייה של האימונים, כך שתוכלו להתאמן בכל מזג אוויר אפשרי! אתם מוזמנים עוד היום לבחור את המכשירים המתאימים לכם.
צוות ספורטל כאן כדי לסייע לכם לבצע בחירה נכונה, נותר לכם רק להגיע!

אביזרים נלווים לחדר כושר ביתי

אביזרים נלווים למכשירי כח

פין בורר למשקולות/מכשירי כח B-CORE

49
קנה עכשיו
-22%
המחיר המקורי היה: ₪359.המחיר הנוכחי הוא: ₪279.
קנה עכשיו
המלאי אזל

אביזרים נלווים למכשירי כח

כפפות אימון LIVE PRO LP8260

89
בחר אפשרות

אביזרים נלווים למכשירי כח

ידית משיכה כפולה מקצועית B-CORE FITNESS BRG-11

129
קנה עכשיו

אביזרים נלווים לאופני כושר

בקבוק תרמי K2 Travel

119
קנה עכשיו

אביזרים נלווים לאופני כושר

מתאם אפליקציה iConsole

180
קנה עכשיו

אביזרים נלווים לאופני כושר

פדאל לאופניים עם תמיכת עקב ורצועות

890
קנה עכשיו

 

המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527