מבחר אליפטיקלים מומלצים, איך לבחור אליפטיקל ביתי?

אליפטיקל חשמלי BIOCOR 95E

אליפטיקלים למכירה

אליפטיקל הוא אחד המכשירים הפופולריים יותר בתחום מכשירי הכושר, מכיוון שהוא מאמץ את הגוף וכתוצאה מכך שורף קלוריות רבות על ידי אימון קל, הרבה יותר מאשר על הליכון ואופני כושר. היתרון הבולט של אליפטיקל הוא, שהוא מעלה את קצב פעימות הלב וזאת במינימום מאמץ, מה שמאפשר לכם לשרוף שומנים ולחטב את הגוף. השימוש באליפטיקל הינו על ידי תנועה רציפה בצורת אליפסה מבלי לדרוך שוב ושוב על כפות הרגליים ולגרום בכל סיבוב “למכה” בברכיים. למעשה, הוא מדמה עליה במדרגות קדימה ואחורה.

היתרונות של אליפטיקל ביתי

אליפטיקל ביתי הינו מכשיר בטיחותי המתאים לכל הגילאים, בין אם מדובר על בני נוער או אנשים בגילאים מבוגרים יותר ובכל רמה של כושר גופני. כמו כן, המכשיר מתאים לאנשים המעוניינים להתאמן מידי פעם או באופן קבוע, בין אם מדובר במתחילים או במתקדמים. מכיוון שאליפטיקל הינו מכשיר שורף שומנים אולטימטיבי, הוא מתאים לאנשים המעוניינים להתחיל בתהליך הרזיה ולאנשים המעוניינים לא רק להוריד כמה קילוגרמים, אלא לחזק שרירים בגוף כמו את הידיים, הרגליים, הישבן, הבטן והגב. כמו כן, אליפטיקל מצוין לחיזוק מערכת הלב וכלי הדם, הוא משפר סיבולת ריאה ומסייע רבות לבניית מסת שריר.

סוגי אליפטיקלים

ישנם שלושה סוגים מרכזיים של אליפטיקלים: מגנטיים, חשמליים ואלקטרו מגנטיים. כמו כן, ישנם אליפטיקלים עם הנעה קדמית או הנעה אחורית. רוב האליפטיקלים הנמכרים על ידי “ספורטל” הינם עם גלגל תנופה אחורי, מה שמאפשר לכם יציבות בלתי מתפשרת בעת השימוש בהם. חשוב לזכור כי גלגל תנופה אחורי גורם לעמידה איתנה של המכשיר על הקרקע בזמן הפעילות.

קראו עוד על אליפטיקלים עם גלגל תנופה קדמי או אחורי.

על מה חשוב לשים דגש בעת רכישת אליפטיקל?

  • תכניות שונות – על מנת לגוון את תכניות האימון מומלץ לרכוש אליפטיקל בעל תכניות אימון מגוונות.
  • בלימה מגנטית – באליפטיקלים החדשניים הבלימה נעשית על ידי התנגדות מגנטית או אלקטרו מגנטית, חשוב לבחון נושא זה.
  • התנגדות מגנטית – אליפטיקלים עם ההתנגדות מגנטית, מסביב לגלגל התנופה ישנו מגנט ובכל פעם שמזיזים את ידית ההתנגדות אנו בעצם מקרבים את המגנט לגלגל, ובצורה זו ההתנגדות גדולה יותר. ברוב האליפטיקלים המגנטים יש לפחות 8 דרגות התנגדות.
  • התנגדות חשמלית – באליפטיקלים עם התנגדות חשמלית, שינוי ההתנגדות נעשה ע”י לחיצה בצג. באליפטיקלים החשמליים יש לפחות 16 דרגות התנגדות. בדגמים מתקדמים יש אף 32 דרגות.
  • גלגל תנופה – ישנה חשיבות לגודל גלגל התנופה, שהרי ככל שהוא יהיה גדול יותר, כך ההתנגדות תהיה גדולה ותגרום לכם ליותר מאמץ, וכפי שידוע, ככל שהגוף מתאמץ יותר כך הוא שורף יותר שומנים וקלוריות. ככול שגלגל התנופה גדול יותר כך תנועת המכשיר תהיה חלקה ורציפה יותר.
  • אורך פסיעה – את אורך הפסיעה יש לבחור על פי גובהו של המתאמן. ככל שהמתאמן גבוה יותר, צעד הפסיעה צריך להיות גדול יותר, כאשר העדיפות היא בחירת מינימום צעד פסיעה של 38 ס”מ. באליפטיקלים המתקדמים גודל הפסיעה יכול להשתנות בין 44-52 ס”מ.
  • צג – העדיפות היא לבחור תצוגה עם מסך LCD מואר. חשוב לוודא כי הצג מציג את הנתונים הבאים: את נתוני הזמן, מרחק, שריפת קלוריות, דופק, מהירות, סיבובים לדקה, אחוזי שומן, התאוששות ודרגת קושי.
  • חיישן דופק – חשוב לבדוק אם ישנם חיישן דופק בידיות, המאפשרים למדוד ולעקוב אחר הדופק בשעות האימון.
  • משקל מתאמן –לכל אליפטיקל יש את משקל המתאמן המרבי. וודא כי האליפטיקל בו תבחר יכול לשאת את משקל גופך. האליפטיקל המגנטי נועד לשאת עד 100 ק”ג. האליפטיקל החשמלי יכול לשאת בין 120-140 ק”ג.

הפרטים הקטנים שיעשו את ההבדל בבחירת אליפטיקל

כמו בכל רכישה של מכשיר או מוצר מסוים, כדאי לדעת מראש מה הצרכים שלכם ולפנות לבעל מקצוע שיתאים עבורכם את המוצר באופן אישי. אולם טרם הרכישה חשוב לשים לב דווקא לפרטים הקטנים כמו – מד דופק בידיות שיאפשר לכם לדעת את הדופק בזמן האימון, מכשיר המותאם למבנה ומשקל גופכם, אחריות על המכשיר, מספר רב של תכניות, בלימה מגנטית, אורך פסיעה כאשר העדיפות היא – מינימום 38 ס”מ, דרגת התנגדות גבוהה, צג לד ואחרון חביב – מחיר אטרקטיבי.

ספורטל כאן כדי לסייע לכם לבצע בחירה נכונה, נותר לכם רק להגיע או להתקשר!

10 תגובות על “מבחר אליפטיקלים מומלצים, איך לבחור אליפטיקל ביתי?

  1. רותי ריינר אומר:

    היכן יש חנות שלכם באיזור הצפון? אנחנו רוצים להגיע ולנסות אליפטיקל מסוגים שונים.

    • orna אומר:

      שלום רותי, יש לנו חנות ברעננה ברחוב היצירה 10.
      אם תרצי נוכל לשוחח איתך טלפונית.
      0544905473

  2. בתיה קריגר אומר:

    מעונינים לרכוש אליפטיקל חשמלי לבית
    בעלי גובה 1.97 ואני 1.62…
    אשמח לייעוץ לרכישת מכשיר בעלות סבירה (עד 3500 שח)

    • orna אומר:

      שלום בתיה,

      נשמח לייעץ לך לגבי אליפטיקל.
      אנא השאירי לנו מספר טלפון ומומחה שלנו יחזור אליך.
      או התקשרי אלינו לטלפון 054-4905473

      בברכה,
      ארנה

    • צוות ספורטל אומר:

      היי תהילה,
      השאירי לנו בבקשה מספר טלפון ונשוב אליך,
      כמו כן, את מוזמנת בכיף להרים טלפון ונייעץ לך ללא התייחבות,
      יש מספר אפשרויות לאופניים ביתיים,
      צוות ספורטל:
      טלפון: 1-599-501-466

  3. אביב אומר:

    שלום, אני גובה 184 משקל 70 קילו, איזה אורך צעד מומלץ? יש טווח מסויים של אורך צעד שמומלץ לגובה שלי? לא צריך המלצה לדגם כרגע רק לדעת איזה אורך צעד…

    • צוות ספורטל אומר:

      היי אביב – מה שמומלץ לך זה 51 ס”מ,
      אתה ממש מוזמן להתקשר אלינו ונשמח לסייע או שתשאיר לנו טלפון בצור קשר ונחזור אליך במהרה,
      תודה – צוות ספורטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527