אופני ספינינג מומלצים, איך לבחור אופני ספינינג?

לבחור אופני ספינינג
3,990
קנה עכשיו

 

בחירה באופני ספינינג ביתיים היא נהדרת לאנשים המעוניינים לרדת במשקל מבלי לצאת מהבית כלל. האימון על אופני ספינינג הוא יעיל ביותר, כיוון שהוא שורף בממוצע כ- 500 קלוריות לאימון של 40 דקות בלבד. כמו כן, השימוש באופני ספינינג הוא פשוט קל, מכיוון שאין צורך לבצע בהם תרגילים מורכבים ביחס לפעילויות אירוביות אחרות.

 

אז בואו נראה על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת אופני ספינינג: 

SB700-5 אופני ספינינג FUEL
SB700-5 אופני ספינינג לבית

 

מושב נוח – נתחיל במושב, מכיוון שיש לו השפעה רבה על הנוחות ועל חווית המשתמש של המתאמן בעת הרכיבה. חשוב לבחור באופני ספינינג בעלי מושב נוח וקל לכוונון המתכוונן בצורה אופקית ואנכית, מה שיאפשר לכם למצוא את גובה הרכיבה הנוח לכם בישיבה או בעמידה.

 

כידון בעל מספר נקודות אחיזה – חשוב לבחור בכידון המאפשר מספר נקודות אחיזה, מכיוון שכל נקודת אחיזה מפעילה שרירים שונים בגוף.

 

גלגל תנופה – מדובר בגלגל הקדמי של אופני הספינינג שתפקידו להסתובב בעת הפעלת הפדלים. ככל שהגלגל יהיה כבד יותר, כך המתאמן יחוש תנועה חלקה יותר. ההמלצה היא לבחור בגלגל תנופה בעל משקל של 18 ק”ג ומעלה.

 

מערכת הנעה – ישנם שני סוגי מערכות הנעה: אחת באמצעות חגורה והשנייה באמצעות שרשרת. בחירה במערכת הנעה באמצעות חגורה היא הטובה ביותר, מכיוון שהיא לא דורשת כלל תחזוקה, היא שקטה יותר וניתן לכוון אותה בקלות.

 

מערכת בלימה – הבלימה באופני ספינינג היא לרוב באמצעות רפידות בד, עור או בלימה מגנטית. לשימוש ביתי וחצי מקצועי, ניתן לבחור בבלימה מסוג רפידות בד או עור שהן מוזילות את העלות של אופני הספינינג.

 

עומס מרבי ויציבות – זהו פרמטר חשוב, מכיוון שיציבות היא חשובה במיוחד בבית שלא תמיד המרצפות בו ישרות. לכן ניתן לרכוש אופני ספינינג עם רגליים מתכווננות ועמידות בעומס של 120 ק”ג לפחות.

 

מערכת התנגדות – ישנם סוגים שונים של התנגדויות באופני ספינינג כמו למשל: על ידי כבל, בורג, מגנטית ומגנט אלקטרוני. במידה ומדובר באופני ספינינג לשימוש ביתי או חצי מקצועי, תוכלו להסתפק במערכת התנגדות של בורג או כבל שהם מתאימים בשל  היעילות והקלות שלה.

 

פדלים – הם מהאלמנטים החשובים באופני הספינינג, הרי הם נמצאים בשימוש יום יומי ועליהם להיות נוחים. חשוב לבחור אופני ספינינג עם פדלים העשויים מחומר אלומיניום עמיד, כאשר העדיפות היא לבחור פדלים עם רכיסת נעל מבנית. אופציה נוספת הינה הוספת פדאל SPD המותאם לנעל.

 

פיצ’רים ותוספות – לצורך נוחות תוכלו לבחור באופני ספינינג עם אחיזה לבקבוק מים כדי שהוא יהיה בהישג יד במהלך האימון, וגם במתלה למגבת לצורך נוחות בלתי מתפשרת.

 

בהצלחה! ולא לשכוח ליהנות באימון.

 

 

 

 

 

 

0733752527