ספות כושר מומלצות, איך לבחור ספת כושר?

ספת כושר חזה עליון

איך בוחרים ספת כושר?

ספת כושר היא למעשה ספה המאפשרת לנו להרים משקולות בנוחות ולחטב את הגוף באמצעות מגוון רחב של תרגילים המתאימים לבניית מסת שריר או לחיטוב הידיים, הרגליים, החזה והבטן. את ספת הכושר אנו רגילים לראות בחדרי כושר, אולם ניתן לרכוש אותה גם לשימוש ביתי והיא מתאימה למתאמנים מתחילים ומתקדמים. כל מי שמעוניין להתאמן בבית, יכול לרכוש ספת כושר ולבצע מספר רב של תרגילי חיטוב ללא הפרעות ובנוחות רבה.

 

הכירו את סוגי ספות הכושר הביתיות:

ספת בטן
ספת בטן מתקפלת

 

ספות לאימון בטן בלבד – הן ספות המיועדות לכפיפות בטן ותרגילי חיטוב הבטן בגבהים וזוויות שונות כמו את שרירי הבטן העליונים, התחתונים והאלכסוניים. באופן כללי ספת כושר לאימון בטן אינה מיועדת להרמת משקולות, מכיוון שהיא ממוקדת לחיטוב שרירי הבטן ולכן העומס המרבי עליה יהיה לרוב עד 120 ק”ג. ניתן למצוא ספות אלו עם או בלי שיפוע.

 

ספות שטוחות לאימון משקולות – אלו ספות המיועדות לאימון משקולות והן פשוטות יחסית. על הספות ניתן לבצע מגוון רב של תרגילים חופשיים כמו תרגילים עם מוט ומשקולות. ספות שטוחות אלו מגיעות כפלטה ישרה המקבילה לרצפה. הן זולות יחסית ומתאימות לרוב לשימוש ביתי או למתאמנים מתחילים. ניתן למצוא ספות אלו עם או בלי שיפוע.

 

 

דגשים לבחירת ספת כושר:

 

בחירת ספה המתאימה לסוג האימון הרצוי – החליטו אם ברצונכם ספה לתרגילי בטן, תרגילי ידיים וחזה (משקולות חופשיים) או לאימון עם מוט ומשקולות. כמו כן, בדקו את דרגות השיפועים.

 

המשקל אותו תרצו להרים – חשוב לבחור ספת כושר יציבה ומתאימה למשקל אותו תרצו להרים במהלך האימון, כך שהיא תהיה יציבה ועמידה למשקל הרצוי.

 

איכות החומרים מהם עשויה הספה – בדקו את סוג הריפוד והאם הוא חזק, כך תוכלו ליהנות מהספה למשך שנים רבות. כמו כן יש לבדוק את סוג הריתוכים ואת החומרים מהם עשויות רגלי הספות והתוספות השונות.

 

בטיחות הספה – מכיוון שמדובר במוצר לצורך אימון, חשוב שהוא יהיה בטיחותי לשימוש.

 

אחריות – בדקו כי הספה מגיעה עם אחריות יצרן, כך שבכל מקרה של תקלה יהיה לכם למי לפנות.

 

בהצלחה! ואל תשכחו לשמור על טכניקה באימונים וכך תוכלו להמשיך להתאמן לאורך שנים רבות.

0733752527