מזרני יוגה במבצע! איך לבחור מזרן יוגה?

מזרני יוגה

בכדי לבחור מזרן יוגה שיתאים לנו יש מספר דברים שצריך לדעת, במידה ואתם מתרגלים יוגה ייתכן ואתם כבר יודעים אותם מניסיון אישי. ולמי שלא יודע נפרט את מה שתרצו לדעת לפני שתקבלו החלטה.

 

מזרני יוגה מומלצים

-52%
המחיר המקורי היה: ₪390.המחיר הנוכחי הוא: ₪189.
קנה עכשיו

מזרוני יוגה ומזרוני אימון

מזרון יוגה LIVE PRO LP8227

199
קנה עכשיו
-10%
המחיר המקורי היה: ₪99.המחיר הנוכחי הוא: ₪89.
בחר אפשרות
-42%
המחיר המקורי היה: ₪119.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.
בחר אפשרות
-43%
המחיר המקורי היה: ₪139.המחיר הנוכחי הוא: ₪79.
קנה עכשיו

מזרן יוגה עבה או דק?

עובי מזרן יוגה נע לרוב בין 4-6 מ”מ, כך ש6 מ”מ הוא מזרן מרופד ורך יותר, על פניו לא משמעותי אך באסאנות (תנוחות) מסויימות כמו עמידת ראש או Low Lunge יש לעובי המזרן חשיבות גדולה מכיוון שיש לחץ גדול על הראש והברכיים, הלחץ קטן משמעותית כאשר המזרן עבה יותר.

 

אורך ורוחב מזרן יוגה

רוחב מזרני יוגה הוא סטנדרטי וכמעט שלא משתנה בכל המזרנים, אך לעומת זאת האורך כן משתנה ויכול להיות משמעותי בסוגים מסויימים של יוגה אשר משלבים יוגה דינאמית יותר כמו אשטנגה או ויניאסה יוגה המשלבת יותר מעברים. בנוסף אנשים גבוהים (1.80 ומעלה) יצטרכו מזרן ארוך יותר בכדי לבצע חלק מהתנוחות באופן נכון.

 

אורך חיי מזרן יוגה

איכות חומר המזרן קובע באופן ישיר את אורך חיי המזרן, מזרנים מחומר זול ופשוט לא יחזיקו מעמד ויתפוררו עם הזמן בעיקר כאשר עושים תנוחות כמו “ברכת שמש ראשונה” ומעבר מ”צ’אטורנגה” ל”כלב מביט לפנים”, זהו מעבר שבו הבוהנות מגרדות את המזרן ועם הזמן יוצר סימני שפשוף על המזרן.

 

מזרן יוגה
תנוחת יוגה “כלב מבית לאחור” , אסנה – אורדווה מוקה שבאנאסנה, דורשת מזרן בעל אחיזה גבוהה.

אחיזה של כפות הידיים והרגליים במזרן יוגה

מזרן פשוט מעניק אחיזה ירודה של הידיים והרגליים, זה משמעותי בעיקר בתנוחות כמו “כלב מביט לאחור” (Downward facing dog), “לוחם 1” (Warrior 1 ), “לוחם 2” (Warrior 2) ועוד. כאשר הידיים והרגליים מחליקות התנוחות נעשות קשות הרבה יותר ופוגעות באיכות התרגול במהלך התרגול.

מזרני יוגה
אחיזה למניעת החלקה במזרן יוגה מוטי יוגה

ספיגה ונידוף נוזלים

החומר שממנו עשוי המזרן משפיע על איכות ספיגת הנוזלים, פרמטר זה נעשה משמעותי כאשר לוקחים בחשבון שיש שיעורי יוגה שמזיעים בהם הרבה, וזיעה נוטפת על המזרן והופכת את המזרן לחלק יותר, מזרן איכותי מדיף את הזיעה מהר יותר ולא משאיר משטח לח או רטוב וחלק.

 

מזרן יוגה חד צדדי ודו צדדי

ישנים מזרנים דו צדדים (פשוטים יותר) ואין הבדל בין שני צדדי המזרן ויש מזרנים מקצועיים יותר שלהם יש צד אחד שמיועד להיות על הרצפה וצד שני שמיועד להיות למעלה ומותאם למגע עם עור אנושי, מניעת החלקה וספיגת נוזלים.

 

תרגול נעים, נמסטה!

המלאי אזל
7,990
המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527