אליפטיקל – המכשיר האולטימטיבי לשריפת שומנים

הסיבה האמתית לכך שאנו קמים מהספה ומתחילים לעשות פעילות גופנית היא, שאנו רוצים לשרוף שומן וכמה שיותר, ובכך לזכות בגוף חטוב ויפה. השאלה הנשאלת היא איזה אימון יגרום לנו לשרוף כמה שיותר שומנים, ואם אפשר גם במינימום זמן, התשובה לכך היא – פעילות אירובית נכונה וגם שמירה על תזונה נכונה. צריך להבין כי אין קיצורי דרך, מי שמעונין בגוף חטוב יוכל לקבל זאת רק על ידי שמירה על תזונה נכונה וביצוע פעילות גופנית מבוקרת וקבועה לפחות 3 פעמים בשבוע.

איך שורפים שומן?

אז דקה לפני שאתם רצים לשרוף שומנים, כדאי להבין איך זה עובד. שריפת שומנים היא מצב שבו הגוף מפרק מולקולות אשר מאוחסנות באופן טבעי בגופנו בתאי השומן ובשריר, ובכך הגוף משתמש בהם כדי לספק לנו אנרגיה. עם זאת, כאשר אנו מבצעים פעילות גופנית כגון אירובי, הגוף שורף אנרגיה ממקור נוסף והוא – פחמימות. את הפחמימות אנו שורפים ביום יום כל הזמן, אולם כאשר אנו מתחילים לבצע פעילות גופנית, שריפת השומן נעשית מוגברת יותר, וכך הגוף עסוק בשריפת השומן ולא בשריפת הפחמימות. אולם חשוב להבין כי יש צורך לבצע לפחות חצי שעה של אימון אירובי על מנת להגיע לשריפת שומן מואצת.

עד חצי שעה של אימון אירובי הגוף שורף כמות נמוכה של שומן ומתרכז בשריפה של פחמימות. כעבור חצי שעה של אימון, שריפת השומן מתחילה לפעול ולשרוף שומן עיקש שאנו מעוניינים להסיר מגופנו. מסיבה זאת, על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר, מומלץ לבצע פעילות גופנית בהדרגה מעל חצי שעה.

שריפת שומנים מוגברת בגוף עקב פעילות אירובית נכונה, תביא בסופו של דבר לאחוזי שומן נמוכים יותר, כאשר עליה במסת שריר תיעשה בעזרת אימוני כוח, ולכן כדילקבל גוף חטוב, אל לכם לדלג על פעילות אירובית, אתם צריכים פשוט לשלב בין אימוני כוח לפעילות אירובית.

 

איזו פעילות גופנית תשרוף יותר שומן?

רק פעילות אירובית על דופק גבוה תשרוף אחוזי שומן גבוהים יותר, כאשר ההמלצה היא להיות על דופק של בין 75% ל- 80% כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אליפטיקל הוא ללא ספק המכשיר האולטימטיבי לשריפת שומנים, כיוון שהוא מאמץ את הגוף בעת השימוש בו ושורף שומן רב בעת האימון. השימוש באליפטיקל נעשה על ידי תנועה רציפה בצורת אליפסה מבלי לדרוך על הרצפה והוא מדמה עליה במדרגות. כולנו מכירים את התחושה שאנו עולים מהר במדרגות, הדופק נעשה גבוה, אנו מתנשפים, מזיעים, וכך בעצם אנו שורפים שומנים.

 

שריפת שומנים במאמץ קל

היתרון הבולט באליפטיקל הוא העובדה שאין צורך כלל להתאמץ כדי לשרוף שומנים, אלא גם על ידי מאמץ קל ניתן לשרוף שומנים, ולכן הוא מתאים לכל מי שמעוניין לחטב את הגוף ולהגיע לתוצאות טובות. מכיוון שאליפטיקל שורף שומנים אולטימטיבי, הוא מתאים לכל מי שמעוניין להתאמן מדי פעם או באופן קבוע ולמי שמעוניין להוריד כאן ועכשיו אחוזי שומן וגם לחזק שרירים ולהעלות מסת שריר.

וזה עוד לא הכל, לאליפטיקל יש יתרונות נוספים מעבר להיותו שורף שומנים אולטימטיבי. הוא מאפשר אימון ברמות קושי שונות, האליפטיקל עובד על קורדינציה ואינו מייצר זעזועים כיוון שכף הרגל לא עוזבת את המדרך. התאמת אורך פסיעה לגובה המתאמן היא אופציה שתאפשר לנו להפעיל שרירים שונים בגוף ותסייע לייעל את האימון.

 

אימון נעים ומהנה, ובהצלחה!

המלאי אזל
7,990
המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527