גלגל בטן כפול | גלגל משטח בטן | גלגל בטן מקצועי

₪107 - גלגל בטן מקצועי | גלגל אימון מקצועי כפול ALEX

גלגל בטן מקצועי – הדרך לבטן חזקה עם קוביות

אביזר קטן ופשוט שעושה את ההבדל: רוצים בטן עם קוביות? 

חולמים על בטן שטוחה והשטחת בטן?

תרגול קבוע עם גלגל אימון לבטן יעשה את העבודה.

התרגול איתו מאתגר, אינטנסיבי ומחזק את שרירי הליבה באופן פנומנלי.

להשיג  אצלנו בספורטל – כאן:www.l-sportal.co.il/product/גלגל-אימון-איכותי-כפול-לעיצוב-וחיטוב-הwww.l-sportal.co.il/product/wheel

לחצו כאן לדף המוצר - כרגע המחיר מעולה באתר של ₪107
לחצו כאן לדף המוצר – כרגע המחיר מעולה באתר של

כל כך הרבה כתבות ברשת מוקדשות לנושא הזה:

10 תרגילים לבטן חטובה, 8 הדרכים לקוביות בבטן וכן הלאה.

כי מי לא רוצה להפוך את אותו אזור הנוטה להצטברות שומן לשטוח, חזק, מרשים ורצוי מעוטר קוביות המציגות לראווה את השרירים?

אך לשרירי בטן חזקים יש חשיבות גדולה בהרבה מאשר רק למראה החיצוני:

הם מייצבים אותנו, תומכים ושומרים על האיברים הפנימיים שבה, הנעת עמוד השדרה, סיוע בנשימה ועוד. אחד ממכשירי הכושר שנותנים עבודה מרשימה לפיתוח שרירים אלו הינו גלגל בטן מקצועי, הנקרא גם גלגל אימון. כן, המכשיר הקטנצ’יק והצנוע למראה הזה, למשל. נכון שמבחינה ויזואלית הוא לא נראה עוצמתי וקשוח כמו כלוב משקולות מקצועי, משקולות קטלבלס, מולטי טריינר מקצועי או ספת בטן – אבל תופתעו עד כמה מאתגר ואפקטיבי הוא יכול להיות.

מה זה גלגל אימון לבטן?

זהו אביזר כושר קטן וזול, העשוי משני גלגלים זה לצד זה באמצע, ובצדדים ידיות אחיזה. זה הכל.  באנגלית הוא נקרא Ab Wheel, ובעברית גלגל אימון או גלגל בטן, או אפילו גלגלת אימון. חשוב לרכוש גלגל בטן מקצועי איכותי, יציב וחזק, כדי להימנע מפציעות ותקלות.  בחלק מגלגלי האימון ישנו ברקס מובנה, כמו גם ידיות מחומר מונע זיעה.

 

סרטון הדגמה קצר של ספורטל על אופן השימוש במכשיר:

מה עושים עם גלגל בטן כפול?

אפשר לבצע עם אביזר זה שלל תרגילים שונים (כמו למשל תוספת קושי לתרגיל פלאנק), אך הפופולרי ביניהם הוא תרגיל זה: מתחילים עם ברכיים על הרצפה (רצוי על מזרן דק), גב ישר, ידיים אוחזות בגלגל שעל הרצפה ממש מתחת לכתפיים.  מכווצים את הבטן, ומגלגלים קדימה כמה שאפשר, עד שהגוף מקביל לרצפה, ואחר כך מגלגלים בחזרה לנקודת המוצא. השימוש באביזר מסייע בתהליך הרזייה – שורף שומנים, עוזר לעצב את שרירי הבטן, המותניים, הידיים, הכתפיים והגב.

 

לחצו כאן לעמוד המוצר - 89 ש
לחצו כאן לעמוד המוצר – גלגל בטן מקצועי | גלגל אימון איכותי כפול לעיצוב וחיטוב הבטן SCHMIDT

 

חשוב מאוד לבצע את התרגיל נכון –

גם כדי שיהיה יעיל וגם כדי להימנע מיצירת עומס מיותר על הגב ומפציעות.  לכן חשוב לשים לב שהתנועה לא באה ברובה מהזזת האגן או מהידיים, וחשוב מאוד לקבע ולנעול את שרירי הגב ולא לקשת אותו. זהו תרגיל למתאמנים מתקדמים, ברמה גבוהה, שיש להם את הכוח המתאים בשרירי הבטן כדי לבצע אותו. בכלל, תרגילים עם גלגל בטן מקצועי מחייבים ניסיון ושרירי בטן חזקים, כמו גם תשומת לב רבה לשגיאות נפוצות ולאופן ביצוע התרגילים בצורה נכונה ובטוחה.  זהו ממש לא אביזר כושר לכל אחד. המכשיר מסייע בחיזוק שרירי מותניים וידיים, חיזוק של שרירי הכתפיים והגב וכמובן הבטן.

עבור מתקדמים, זהו הפריט שיעשה את ההבדל:

גלגל בטן הוא מכשיר מעולה לשרירים החשובים באזור זה של הגוף, כמו גם לכלל שרירי הליבה, לכתפיים, לחזה ועוד. אימון קבוע איתו יביא לשיפור מהיר ביכולותיכם ובחוזק השרירים שאותו תרגישו בשלל תרגילי כוח אחרים. כזה הוא גלגל אימון לבטן – קטן אך ענק ביכולותיו!

המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527