אופני כושר ביתיים עם משענת גב מומלצים

אופני כושר מגנטיים BIOCOR 9500R

אופני כושר מומלצים

המלאי אזל
-8%
המחיר המקורי היה: ₪4,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪4,490.
קנה עכשיו
המחיר המקורי היה: ₪5,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪3,990.
קנה עכשיו
-36%

אופני כושר מקצועיים

אופני כושר מקצועיים AEON 905U

המחיר המקורי היה: ₪9,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪5,900.
קנה עכשיו
-30%
המחיר המקורי היה: ₪1,990.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,390.
קנה עכשיו
1,300
קנה עכשיו
המלאי אזל

אופני כושר ביתיים מאפשרים לנו לדווש מול הטלוויזיה בבית ולשמור על כושר, לשרוף שומנים, לנקות רעלים מהגוף, לשפר סיבולת לב ריאה, לפתח מסת שריר וליהנות מגוף חטוב. הרכיבה על אופני כושר מתאימה לכל אדם ובכל גיל, מכיוון שמדובר בפעילות אירובית הניתנת לשליטה מלאה על ידי פיצ’רים שונים ולכן היא הדרך הטובה ביותר להתחיל לשמור על כושר ולרדת במשקל. ישנם לא מעט סוגים של אופני כושר, חלקם עם משענת גב וחלקם ללא משענת, ולכן כדאי להכיר את הסוגים השונים טרם הרכישה.

 

למי מתאימה פעילות אירובית על אופני כושר ואילו שרירים מופעלים בזמן השימוש בהם?

ברכיבה על אופני כושר מגנטיים שורפים שומנים רבים ומחזקים שרירים שונים בגוף כגון – השריר הראשי המופעל במהלך הרכיבה, שהוא שריר הארבע ראשי. שרירי התאומים והשוקיים אף הם פועלים בעת הדיווש, בעת פעולת המשיכה כלפי מעלה. שרירי תומכי רכיבה שהם שרירי הירך הנקראים גם המסטרינג אף הם פועלים בעת הרכיבה. אם כך, נראה כי יש לא מעט שרירים המופעלים בעת הרכיבה, מה שמשפיע על חיזוק שרירים אלה וקבלת תוצאות אימון טובות.

פעילות אירובית באמצעות רכיבה על אופני כושר מתאימה למי שאינו אוהב הליכות או ריצות ומעוניין בפעילות אירובית יותר מאתגרת, וכן למי שסובל מבעיות בברכיים או באגן, כך שאופני כושר יכולים להוות עבורו פתרון נהדר.

אופני כושר עם משענת – כל היתרונות

רבים נתקלים בדילמה בעת רכישת אופני כושר, האם לרכוש אופני כושר עם משענת או אופני כושר בלי משענת. בואו נראה את ההבדלים ביניהם ומהם היתרונות של אופני כושר עם משענת גב:

חיזוק שרירים ושיפור היציבה

המשענת באופני כושר משפרת פלאים את היציבה ומחזקת שרירים שונים בגוף כדוגמת שרירי הליבה ושרירים עמוקים הנמצאים בבטן ובגב. המושב מאפשר לרוכב לשבת זקוף בתנועה טבעית ולהפעיל פחות לחץ על השרירים, על הגב, על המפרקים, הזרועות והצוואר. מדובר בתנוחה טבעית של הגוף, ולכן לאורך זמן מדובר בפתרון טוב יותר שיכול לחזק את השרירים ולא לגרום לכאבי גב כפי שקורה באימונים באופני כושר ללא משענת גב.

חלוקת המשקל באופן שווה בגוף

אופני כושר עם משענת מעניקים חלוקה שווה של משקל הגוף, וכך בעת השימוש באופי הכושר,  המשקל של הישבן והגב מחולק באופן שווה לגמרי. כמו כן, שרירי הבטן יעבדו בצורה יותר מאסיבית ובכך הדבר מסייע להתרחבות של הריאות ולשיפור זרימת הדם בגוף. גם כפות הרגליים מונחות בצורה נוחה יותר בעת הדיווש מבלי שיש צורך לקרב או להרחיק את הרגליים בזמן הדיווש.

שימוש נוח יותר בעת הדיווש

אופני כושר עם משענת יהיו קלים יותר לשימוש מאשר אופניים ללא משענת, לכן הם טובים יותר לשימוש אצל אנשים הסובלים מבעיות בגב התחתון וכאבים במפרקים. המשענת תספק לרוכבים תמיכה מלאה לגב התחתון ובכך תמנע מהם כאבי גב.

פתרון אידאלי עבור אנשים הסובלים מפציעות חוזרות

אופני כושר עם משענת מצוינים עבור אנשים אשר סובלים מפציעות חוזרות באזור הגב והצוואר או בפרק כף היד, כיוון שבעת השימוש בהם הזרועות אינן נושאות את משקל הגוף, הראש והצוואר נמצאים באזור נוח, מביטים ישר, ובכך השימוש נוח יותר עבורם. כמו כן, המשענת נהדרת עבור אנשים הסובלים מעודף משקל, כיוון שכך הם שומרים על יציבות ועל שרירי הגוף.

בהצלחה ואימון מהנה!

המלאי אזל
7,990
המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

תגובה אחת על הפוסט “אופני כושר ביתיים עם משענת גב מומלצים

  1. גיל כהן קדר אומר:

    שלום,
    אני מעוניין ברכישת אופני כושר impetus 500.
    האם ניתן לקבל את המידות שלל המכשיר?
    האם ניתן לראורותו בטרם הרכישה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527