שילוב פעילות גופנית בבית ובחוץ

אופני כושר

שמירה על פעילות גופנית היא עבודה לכל דבר, וחשובה לכולם, אולם השאלה הנשאלת היא, האם אנו מתאימים את הפעילות לאורח חיינו הצפופים? לעונות השנה? לצרכים שלנו? רובם יענו שלא, ובמיוחד אלה מכם שאינם מתמידים בביצוע פעילות גופנית. על מנת להתמיד בביצוע פעילות גופנית עלינו להתאים אותה לחיינו ולהבין כי בלעדיה “אין לנו חיים”. אבל מה זה אומר להתאים אותה לאורח חיינו? פשוט לתכנן אותה מראש. להתאים אותה לשגרת היום יום, כלומר – לבחור אם מסתדר לנו בבוקר, בערב או בימים מסוימים במהלך השבוע וכמובן לתכנן אותה גם על פי עונות השנה.

 

פעילות גופנית בקיץ

קיץ הוא זמן מצוין לביצוע פעילות גופנית, הפארקים ירוקים, השמש מחייכת אלינו וחופי הים קורצים לנו להגיע אליהם חטובים ורזים. מזג האוויר הים תיכוני בארצנו הקטנטנה אומנם נוח לפעילות ספורטיבית, אך בימי הקיץ החמים ובעיקר בחודשי יולי אוגוסט חשוב להיזהר בריצה במרחב פתוח או תחת השמש הקופחת, לכן כדאי לבצע פעילות גופנית בשטח פתוח בשעות הערב ולא תחת שמש קופחת. תוכלו לשלב פעילות בשטח פתוח בשעות הערב ופעילות ספורטיבית בבית על אופני כושר.

הליכון כושר יעיל כאשר השמש קופחת בחוץ או כאשר יש לחות כבדה, מכיוון שהוא מאפשר לכם לרוץ בבית במזגן ותוך כדי גם לצפות בטלוויזיה. בהליכון תוכלו לתאם באופן עצמאי תכניות אימון שיתנו לכם מוטיבציה ומידי פעם לשלב גם ריצה בחוץ.

 

פעילות גופנית בחורף

פעילות גופנית בחורף מצריכה היערכות שונה מפעילות בקיץ, מכיוון שהטמפרטורות נמוכות, הרצפה מחליקה, מחשיך מוקדם יותר ובכלל יש סוג של עצלות ורצון להישאר בבית מתחת לפוך החם. אבל מי שאצלו הספורט זורם בדם, לא יוותר על פעילות גופנית גם כשיש שלג בחוץ, לכן זאת הזדמנות נהדרת להתאמן על מכשירי כושר ביתיים ולעשות אימון בבית.

רצוי להתחיל בפעילות אירובית בחורף כדי לחמם את הגוף ולאחר מכן לעבור לפעילות אנאירובית, כדי לחזק את השרירים. הפעילות האירובית המומלצת היא – ריצה על הליכון כושר או על אליפטיקל, שיחממו לכם את הגוף ואת השרירים. לאחר מכן תוכלו להמשיך באימון כוח לפיתוח מסת שריר.

 

פעילות גופנית בעונות מעבר

עונות מעבר ובמיוחד חודשי האביב הם הזדמנות לצאת מתרדמת החורף ולהכין את גופנו לעונת הרחצה. חודשים אלה הם בעלי מזג אוויר מרענן ומאפשרים לנו לשלב פעילות גופנית בבית ובבריזה הפתוחה. הפעילות הגופנית המומלצת בעונות המעבר היא ריצה במרחבים פתוחים או במסלולי ריצה, רכיבה על אופניים ועוד. אם ברצונכם לשרוף את השומנים שצברתם בתקופת החורף או הקיץ, תוכלו לבצע זאת באמצעות אליפטיקל או אופני כושר.

אליפטיקל מאמץ את הגוף גם באימון קל ובמינימום מאמץ, ומעלה במהירות את קצב פעימות הלב ובכך הוא מאפשר לנו לשרוף כמות גדולה של שומנים. בנוסף, אליפטיקל מצוין לחיזוק מערכת הלב וכלי הדם, הוא משפר סיבולת ריאה ומסייע רבות לבניית מסת שריר.

אופני כושר – מדמים רכיבה בשטח פתוח ושורפים שומנים רבים. מדובר בפעילות אירובית נהדרת המסייעת לשריפת שומנים, ניקוי רעלים מהגוף, שיפור סיבולת לב ריאה ופיתוח מסת שריר.

לסיום, יש לא מעט מכשירי כושר ביתיים המתאימים לאימון בכל עונות השנה. תוכלו למצוא מכשירים המתאימים לכם באופן אישי ופשוט להתאמן בבית תוך כדי צפייה בטלוויזיה ואפילו תוך כדי שליחת מיילים ללקוחות באמצעות הליכה על הליכון שולחן או קריאת ספר.  

 

 

 

המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו
0733752527