שילוב משקולות יד בפעילות אירובי – יתרונות

משקולות יד

דמיינו לעצמכם, שבעת פעילות אירובי אתם יכולים להשיג מטרה נוספת והיא חיזוק השרירים. דמיינו שבמקום שוב לדווש על אופני הכושר או לרוץ על ההליכון, אתם משדרגים את הפעילות על ידי רענון מסוים. נשמע כמו חלום? לגמרי לא. על ידי תוספת של משקולות יד בפעילות אירובית תוכלו להשיג שתי מטרות; גם לחזק את השרירים וגם לגוון את האימון ולהתמיד בו. פעילות אירובית היא המומלצת ביותר לשריפת שומנים, לסיבולת לב ריאה ולהצרת היקפים. רבות דובר על היתרונות הרבים של פעילות אירובית, אותה ניתן לבצע על ידי  מכשירי כושר שוניםבבית.

למה דווקא פעילות אירובית בבית?

יציאה לחדר כושר או ריצה בבריזה הפתוחה לא תמיד מאפשרת לאנשים להתמיד בביצוע פעילות גופנית. חלקם חוזרים מיום עבודה מותשים, והדבר האחרון שמתחשק להם הוא לעלות על בגדי ספורט ולצאת החוצה. ולכן, אנשים המחזיקים בבתים מכשירי כושר שונים, שאגב לא תוספים הרבה מקום, מתמידים יותר בביצוע פעילות גופנית. הם יכולים תוך כדי פעילות גופנית לצפות בטלוויזיה או בסדרות אהובות, להפעיל את המזגן, לשוחח בטלפון ואפילו שמענו על כאלה שתוך כדי דיווש על אופני הכושר עובדים עם הלפטופ. בקיצור, חם, קר, לא בא לי, כן בא ליאין תירוצים, פשוט עולים על ההליכון ורצים אל הלא נודע.

באיזו פעילות גופנית תוכלו לשלב את משקולות היד?

את משקולות היד תוכלו לשלב בכל סוגי האימונים האירוביים ובכך להעצים את הפעילות ולגוון אותה כמה שיותר; בהליכה על הליכון ביתי, בישיבה בדיווש על אופני כושר עם משענת או בלי משענת, על אליפטיקל, ואופני ספינינגכן כן, תוך כדי דיווש פשוט להרים משקולות. למעשה, ניתן בקלות רבה לשלב את משקולות היד לחיזוק פלג גוף עליון ולסיוע בחיטוב הגוף.

משקולות חופשיות

היתרונות של פעילות אירובי עם משקולות יד

  • שמירה על אדרנליןשילוב של משקולות יד בעל פעילות אירובית מסייעת לעלות את הדופק ותקנה לגוף אדרנלין בעל תחושה נהדרת. כמו כן, תוכלו לסיים את האימון עם תחושה טובה יותר ולדעת כי נתתם את המירב בפעילות.
  • שריפת קלוריות ושמירה על איזוןידוע כי פעילות גופנית שורפת קלוריות ושומן, אולם שילוב של אימוני כוח במהלך פעילות אירובית מסייע לשמור על איזון במהלך הפעילות וכך ליהנות משתי ציפורים במכה אחת: גם לשרוף קלוריות וגם לחזק את השרירים.

  • התאוששות טובה יותר מהאימוןפעילות אירובי בעצימות נמוכה עד בינונית משפרת את ההתאוששות מהאימון, אולם כאשר משלבים משקולות יד ישנה זרימה מואצת של הדם לשריר, דבר אשר גורם למתאמנים רבים להתאושש ביתר קלות מהאימון, וזאת בהשוואה למתאמנים שאינם משלבים אירובי, אלה רק כוח.

  • חיזוק פלג גוף עליון  אימון באמצעות משקולות יד מסייע רבות לחיזוק פלג גוף עליון ויכול למנוע כאבי גב. בשגרת היום יום אנו יושבים שעות על כיסא לרוב מול המחשב, ויוצא כי הכתפיים נעשות שמוטות. ולכן, עבודה נכונה על פלג גוף עליון בעזרת משקולות יד יסייעו לאזן את המצב ולשמור על בריאות הגב, הצוואר והחזה.

לסיכום, נראה כי שילוב של אירובי עם משקולות יד הוא שילוב מנצח, המאפשר למתאמן לשדרג את האימון ולראות תוצאות טובות יותר לטווח הארוך. לגבי תרגילים, תוכלו לעיין בסרטוני יוטיוב שונים שיסייעו לכם ללמוד תרגילים חדשים במטרה לחזק את פלג הגוף העלין וליהנות מהרגשה נהדרת.

דוגמא לשימוש במשקולות היד על הליכון

המלאי אזל
7,990
המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527