הליכון שולחן ואופני שולחן

על הליכון עם שולחן ואופניים שולחניים

הליכון שולחן הוא הפתרון המתאים ביותר עבורכם לשמירה על כושר גופני, תוך כדי ביצוען של עבודות משרדיות על שולחן עבודה נוח.

המטרה של הליכון שולחני או אופני שולחן היא לאפשר לכם לשלב תנועה ותרגול עדין יחסית בזמן ביצוע משימות משרדיות שגרתיות.

ההליכון הייחודי מאפשר הליכה איטית תוך כדי עבודה, הוא מחליף את תנוחה הישיבה הרגילה כאשר מבצעים משימות שגרתיות במשרד או בבית,

ורוב האנשים יכולים לבצע בזמן ההליכה האיטית משימות משרדיות שגרתיות כמו שיחות טלפון, הקלדה במחשב נייד, גלישה באינטרנט, שליחת מיילים ועוד.

חברת ספורטל מייבאת ומשווקת מגוון דגמים של אופני שולחן והליכונים עם שולחנות עבודה.

כאן באתר תוכלו לקרוא מידע וטכני על המוצרים השונים, להשוות בין אופניים עם שולחן לבין הליכון ייעודי עם שולחן עבודה,

והצוות המיומן שלנו עומד לרשותכם ונשמח לסייע לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם, הן מבחינת פונקציונליות ומקום והן מבחינת מאפייני וסגנון העבודה המשרדית שלכם.

אימון ושריפת קלוריות תוך כדי עבודה

ההשראה לפיתוח הליכון עם שולחן מיוחסת לד”ר ג’יימס לוין מהמרכז הרפואי מאיו קליניק שבארצות הברית.

ד”ר לוין חקר לעומק דרכים למניעת השמנת יתר, הוא התקין מדף פשוט המחובר למיטות בבתי החולים מעל מסילת כושר.

בהמשך, פרופסור לפסיכולוגיה מברקלי לקח את הרעיון של ד”ר לוין כמה צעדים קדימה, הוא תכנן ופיתח את ההליכון השולחני הראשון מסוגו,

וחברות מסחריות לייצור מוצרי ספורט החלו לפתח מוצרים חדשים לציבור הרחב.

יש סוגים שונים של הליכון שולחני ומגוון דגמים של אופני כושר ארגונומיים עם שולחן עבודה.

חברת ספורטל מייבאת בבלעדיות את הפתרונות המתקדמים והאיכותיים ביותר של המותג הבינלאומי לייף ספאן (LifeSpan).

המותג המוביל מציע ציוד כושר וספורט המיועד למגזר הפרטי והעסקי, בין היתר המותג מציע פתרונות כמו אופני שולחן והליכוני שולחן המאפשרים לעובדים ולמנהלים לשלב פעילות גופנית בעצימות נמוכה בזמן העבודה.

הליכון עם שולחן עבודה מאפשר לעובד להתאמן בהליכה איטית תוך כדי עבודה, בעוד אופניים עם שולחן מאפשרים לעובד לדווש בזמן העבודה.

ניתן למצוא את המוצרים שלנו במשרדים רבים ברחבי ישראל, בין השאר במשרדים של עורכי דין, חברות הייטק, אדריכלים, מהנדסים, מעצבים, אנשי עסקים, יזמים ורופאים.

המוצרים מתאימים גם למשתמש הביתי, במיוחד לבעלי מקצועות חופשיים העובדים מהבית וזקוקים לפתרון מתקדם, נוח ואיכותי המאפשר להם לשמור על כושר בזמן העבודה, וזאת ללא הזעה בזמן אימון וללא רעשים מהמכשיר השקט.

בנוסף, כבר היום תוכלו לראות את ההליכונים ואופני השולחן שלנו במקומות ציבוריים כמו ספריות, משרדי ממשלה, מוסדות אקדמיים, רשתות בתי קפה וכו’.

כדאי לדעת כי יש דגמים ייחודיים של אופני שולחן המתאימים לשניים או לשלושה עובדים, כך תוכלו לקיים פגישות וישיבות צוות תוך כדי דיווש שקט עם לקוחות או עם קולגות בעבודה,

ובמהלך הפגישה או הישיבה תשרפו קלוריות, תפחיתו לחצים, תשפרו את הכושר הגופני, תחטבו את גופכם ותשפרו קשב, ריכוז ויצירתיות.

נלחמים במגפת ההשמנה

עובדים ומנהלים רבים סובלים מעודף משקל, לכן המעסיקים ואנשי העסקים מחפשים פתרונות יצירתיים שיאפשרו להם לשלב בין עבודה לאימון גופני ושריפות אנרגיה.

אופני כושר עם שולחן עבודה או הליכון שולחני הם פתרון גאוני עבורכם ועבור העובדים שלכם, מאחר ובמקום ישיבה ממושכת ללא תנועה במהלך העבודה עם המחשב או בזמן פגישות תוכלו לערוך אימון גופני (דיווש או הליכה), לשרוף קלוריות ואפילו לרדת במשקל.

למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולהזמנת הליכון שולחני או אופני שולחן – הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון או להשאיר פרטים ליצירת קשר.

אנחנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומותאמת אישית. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527