הצעד הראשון – לבחור לעלות במדרגות

לעלות במדרגות

אנחנו תושבי העולם המערבי, עולם המלא בלחצים, עבודות סטטיות משרדיות, תזונה מלאה בג׳אנק פוד משמין ולא בריא. לא פלא שרוב האנשים שאנחנו פוגשים ברחוב לא מסוגלים לארגן את עצמם לארוחות מסודרות ואורח חיים פעיל. יש כאלו שימצאו תירוצים, חלקם אולי מאמינים שכבר מאוחר מדי עבורם וישנם ציניקנים אשר מתפארים בגאווה בעצלנותם.

 

האנשים הרגילים שחיים את היום יום

זה באמת קשה, השגרה שוחקת ואנחנו מבזבזים כל כך הרבה כוח פיזי ונפשי במקומות העבודה שלנו. זהו התירוץ האולטימטיבי. אדם שלא מתאמן כל חייו מוצא את עצמו חי אורח חיים שבאמת פוגע בו והסביבה פשוט ממשיכה לעודד אותו לצרוך את כל הרעל הזה שמוריד אותו למטה. במקום לרוץ או ללכת אנשים נוסעים ברכב, במקום עבודת כפיים המלאה במאמץ הם עובדים עם המחשב ומאמצים רק את העיניים והראש. ברור שיש אשמה אבל צריך להבין גם שזהו מדרון חלקלק שלא רואים בסופו שום נקודת תקווה עבור כל כך הרבה אנשים שזונחים את עצמם במודע או לא במודע.

 

מוכרים פנטזיות במקום מדיטציה

יtaking the stairsש כל כך הרבה גישות שמלמדות אותנו להיכנס לכושר. לשטח את הבטן לקראת הקיץ ב3 שבועות, דיאטות בזק וכדורי פלא. פשוט להבין שחלק מזה זאת תעשייה צינית העושה את הונה על גבם של אנשים בצרה. כל מאמן כושר מקצועי יאמר שהעניין הוא קודם כל עבודה עצמית ברמה הנפשית, לאחר מכן זה כושר ותזונה נכונה. אם אדם שמן יעשה ניתוח קסם ויסבול בגבורה את הניתוח וההחלמה מבלי עבודה עצמית על ההרגלים, התזונה והכושר. במוחו שלו הוא עדיין יישאר שמן וישנם כל כך הרבה סיפורים על אנשים שסבלו טיפולים וממצאו את עצמם אחרי כמה שנים באמת חוזרים למשקל הלא בריא שהם היו בו קודם, רק שהפעם יש להם גם צלקות על הגוף. העניין הוא זה הבחירה הנפשית, לבחור להיות בן אדם טוב יותר, לזכור שאתה בן אדם. אתה יכול לעשות הכל

 

לבחור במדרגות

צריך תמיד לזכור שבני אדם בטבעם הם יצורים פעילים. לא נועדנו לשבת רגל על רגל. השמנת יתר היא מחלת העולם הראשון ועבור מישהו שנמצא במצוקה בריאותית הבחירה להיכנס לכושר היא בחירה הגיונית. לכן ההחלטה לבחור לעלות במדרגות במקום לקחת מעלית היא החלטה נכונה. זהו עניין של שינוי הרגלים. אם נשווה את את האימון בחדר כושר לפעילות של אדם שחי באורח חיים פעיל ניווכח לדעת שמכשירי אירובי פשוט מדמים את הפעילויות הפשוטות שאנחנו אמורים לבצע והיופי בהם זה שהם לוקחים אותנו לשלב הבא ונותנים לנו יותר שליטה ומסגרת על התזוזה שלנו.

לעשות את הצעד הראשון עם מכשירי כושר

לא כולם יכולים באמת להפוך את היום יום שלהם ליום המלא המספקות את האימון הנחוץ לאימון סיבולת לב ריאה ולכן הרבה אנשים בוחרים להשקיע במכשיר אירובי כלשהו. ההשקה היא חלק מהעניין של לומר לעצמך ״זהו אני עושה את זה ויהי מה״.

אופני כושר

אופני כושר

המכשיר מדמה רכיבה על אופניים אך בתוספת יכולת שליטה על ההתנגדות של הדיווש. בנוסף אופני כושר חשמליים נותנים לנו מידע חשוב על הפעילות שלנו כגון דופק לב, מהירות, כמות הקילומטרים ואפשר לתכנן תכניות אימונים המתאימות באופן אישי למתאמן. בתוך הקטגוריה ישנם גם אופני כושר עם משענת גב הנותנת מענה עבור אנשים בעלי מגבוליות רפואיות וישנם גם אופני ספינינג המדמים אופני מרוץ והם מתוכננים כך שככל שאתה מדווש יותר האופניים מדוושים יחד איתך ודוחפים אותך חזק יותר. ישנם קבוצות ספינינג למתחילים ומתקדמים ותמיד מומלץ לבחון אפשרויות לפעילויות גופניות המשלבות אינטראקציה חברתית.

אליפטיקל ביתי

אליפטיקל

יש הטוענים שהוא המכשיר הכושר האידיאלי לשריפת שומנים. המכשיר מזכיר במעט את ההליכון אבל מדמה יותר עלייה במדרגות מאשר ריצה מכיוון שהרגליים שלנו לא נמצאות באופן ישיר על הרצפה. ותנועה היא בצורת אליפסה. האליפטיקל הוא גוון מעולה לאירובי, הוא יוצר תנועה בכל הגוף, משפר סבולת לב ריאה, יעיל מאוד עבור מי שפצוע בקרסול וסוג האימון בו מפחית את הסיכוי להיפצע במהלך האימון.

הליכון

הליכון

הבחירה קלאסית עבור אותם אנשים שצריכים להתחיל לזוז ומיד. ההליכון נותן את האופציה הכי פחות מאיימת. זהו לא רק כלי למתחיליםזהו כלי אירובי מתקדם
הנותן מענה גם למתאמנים מקצועיים. ריצה זה דבר כל כך טבעי לבני אדם וההליכון נותן לנו את האפשרות לווסת את החוויה הזאת. ברוב המכשירים נמצא מד דופק, צג מתקדם המציג מהירות, קושי ומסלול ולרוב ישנם תכניות אימון מתקדמות הניתן להתאים אישית למתאמן. ישנה גם אפשרות לריצה או הליכה בשיפוע היוצרת קושי נוסף וכל זה נועד בכדי לאפשר אימון לב ריאה אינטנסיבי העוזר לגוף שלנו להגיע לפוטנציאל שלו, לרדת במשקל ולהתחזק.

לסיכום

נכון שלחלקנו הבחירה לשנות את תפיסת העולם שלנו ולבחור לחיות בתזוזה היא בחירה קשה. אבל מנגד חשוב לזכור שהגוף הזה הוא השותף שלנו למסע הארוך הנקרא החיים שלנו. גם אם אנחנו לא אוהבים ספורט זה תירוץ לא מספק. אורח חיים מזלזל ולא בריא משפיע לא רק על הנראות והבריאות שלנו אלא גם על עצמנו, על המוח ועל המחשבות. זה ידוע כבר ממזמן שפעילות גופנית משחררת דופמין שמעלה לנו את המצב רוח והמוטיבציה. להיות בכושר עוזר לנו בכל התחומים בחיים. הפעילות הגופנית חשובה לא רק כי היא בונה שרירים אלא גם כי היא בונה אותנו כאנשים טובים יותר ולכן חשוב מאוד להתחיל לזוז. כמובן שבמקרים מסוימים צריך להתייעץ עם מאמן כושר מוסמך או איש מקצוע המתאים לסיטואציה בה אתם נמצאים אבל באמת שהבחירה להתחיל לזוז היא רק אצלנו. אני מאחל לכולם אימון נעים ובהצלחה.

המלאי אזל
10,900
-15%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪9,290.המחיר הנוכחי הוא: ₪7,900.
המחיר המקורי היה: ₪2,190.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,690.
קנה עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0733752527